Participants Kirkeneskonferansen 2024

These are the registered participants of the Kirkeneskonferansen 2024, with less then two weeks before we start the debates. It is still possible to registre for the conference.
READ MORE
English/Norwegian translation at the conference

We provide simultaneous interpretation for all speakers and presentations at the Kirkenes Conference. We have interpraters for English/Norwegian- Norwegian/English interpretation.
READ MORE
SIDEEVENT: Det meste i nord er hav

Sideevent Kirkeneskonferansen: Hvordan kan utvikling avbærekraftige havnæringer bli en del av nordområdesatsingen?
READ MORE
Welcome to the Kirkenes Conference.

The Kirkenes conference is held the 21st and 22nd of February 2024. As always international relations in the far north is an important part of the agenda and there will be Norwegian-English translation at the Conference.
READ MORE
Partitopper i debatt om attraktive nordområder

Med fiskeri- og havminister Cecilie Myrseth, partileder i Høyre Erna Solberg, partileder i Sosialistisk Venstreparti Kirsti Bergstø, partileder i Rødt Marie Sneve Martinussen og 1. nestleder i Frp Hans Andreas Limi har vi landet et meget sterkt panel til å diskutere utvikling i nordområdene.
Fiskeri- og havminister Cecilie Myrseth kommer

Statsråd Cecilie Myrseth har vært i Kirkenes mange ganger, men denne gangen blir veldig spesiell siden hun nå kommer som Norges fiskeri- og havminister.
READ MORE
Hvilke ambisjoner har vi for nordområdene?

Kommunal og distriktsminister Erling Sande kommer til Kirkeneskonferansen for å diskutere nordområdene med fylkesordfører Hans-Jacob Bønå i Finnmark og Kristina Torbergsen i Troms.
Ella Marie Hætta Isaksen i klimapanel

Klimaaktivist og artist Ella Marie Hætta Isaksen har takket ja til å delta i Kirkeneskonferansens klimapanel.
Erna Solberg kommer til Kirkeneskonferansen

Høyres partileder Erna Solberg kommer til Kirkeneskonferansen for å diskutere hvordan vi skal bygge attraktive lokalsamfunn i Nord-Norge.
Sjekk ut konferanseprogrammet for 2024

Programmet for Kirkeneskonferansen 2024 er publisert. Konferansen går onsdag 21. og torsdag 22. februar og første innleder er Norges Statsminister Jonas Gahr Støre. Sjekk ut hele konferanseplanen her.
Meld deg på Kirkeneskonferansen

Påmeldingen til Kirkeneskonferansen den 21. og 22. februar 2024 er åpnet.
Se innleggene fra 2023-konferansen

Alle innleggene fra forrige konferanse ligger på Youtube.
Velkommen til Kirkeneskonferansen 2024

Konferansen holdes 21. og 22. februar 2024. Les mer om hvordan planleggingen går.